Panaszkezelés és termék elállási jog

Panaszkezelés

Ellenőrzés az áru átvételekor

A vásárolt termék minőségét és teljességét a csomag átvetelét követően gondosan ellenőrizd valamint nézd át, hogy a szállítás során nem keletkezett e rajta sérülés. A hiányos, törött vagy hibás termékről az átvételét követő 24 órán belül a reklamációs űrlap segítségével tájékoztassál. E határidőn túl sajnos nem tudjuk garantálni a termék hiányosságára vagy annak meghibásodására vonatkozóan tett panasz elismerését.

Törvényi határidőn belüli jogérvényesítés

A 24 hónapos jótállási idő alatt a gyártó, szállító vagy eladó okozta meghibásodás esetén a termék díjmentes javítására vagy jogosult. A panaszkezelési eljárás egyszerűsítésének érdekében elég ha a keletkezett hibát néhány fotóval vagy rövid videofelvétellel bizonyítod. Ezenkívül legyen kéznél a termékre kiállított számla valamint az útmutató, melyben megjelölted a hibás vagy hiányos részt (amennyiben a panaszt a termék hiányosságára vagy meghibásodására vonatkozóan teszed).

Panaszkezelés folyamata

  1. Panasz bejelentése
    Töltsd ki és küld el az online Reklamációs űrlapot. Mi azt rövid időn belül feldolgozzuk és tájékoztatunk a további lépésekről.
  2. Panasz felvétele
    A reklamáció felvétel és panaszkezelési eljárás a reklamációs űrlap szabályos kitöltésével és a panaszkezeléshez szükséges összes dokumentáció (fényképek, számla, megjelölt hiányzó részek) átvételének napjával indul. Ezért várj, amíg az általad megadott e-mail címre elküldjük a reklamáció felvételét és a hozzá kirendelt sorszámot tartalmazó visszaigazoló e-mailt. A reklamációt ebben a pillanatban bejegyeztük és azonnal megkezdjük elbírálását.
  3. Panasz elbírálása

    Nem szükséges a vásárolt terméket minden esetben visszaküldeni. A panaszt a törvény által kiszabott 30 napon belül felülvizsgáljuk és a vizsgálat eredményéről és annak további rendezéséről tájékoztatunk. A vásárolt terméket előzetes felhívás hiányában ne küldd vissza. Panaszodat a felvételét követően rögtön vizsgálni kezdjük és 30 napon belül válaszolunk.

  4. Panaszkezelés eredménye
    Amennyiben a reklamáció megalapozott, a hiba jellegére tekintettel a termék hiányzó vagy sértetlen részeinek díjmentes kézbesítésére, új áru kézbesítésére vagy egyéb, általad, mint vevő által jóváhagyott kompenzációra vagy jogosult. Mindez egyszerűen, gyorsan és kényelmesen teheted!

Termék visszaküldése elbírálás céljával

Amennyiben azt a hiba jellege megköveteli, a felhívást követően a reklamáció tárgyát képező terméket az alábbi címre postázd:

Katkyn, s.r.o.,
Vajnorská 127/C,
831 03 Bratislava – Nové Mesto (Pozsony - Új város),
Szlovák Köztársaság

A terméket az eredeti vagy egyéb csomagolásban kézbesítsd úgy, hogy az a szállítás során ne sérüljön. A vásárolt terméket „Eladó postai címére címzett csomag“ – ként küld vissza. Utánvétes csomagokat nem veszünk át, azokat minden esetben vissza küldjük a feladónak. A szállítás során keletkezett sérülésekért nem vállalunk felelősséget, ezért javasoljuk a küldemény biztosítását.

Bármilyen kérdés esetén fordulj bizalommal a Katkyn, s.r.o. céghez a +421 944 627 725 telefonszámon illetve az info@trendy-mama.hu email címen.

A panaszkezelésre vonatkozó összes szükséges információt az Általános kereskedelmi feltételek szekcióban olvashatod.

Szerződéstől való elállás

Ha a terméket vissza szeretnéd küldeni, indokolás nélkül megteheted ezt a termék vásárlásától számított 14 napon belül. A teljes terméket (beleértve a hozzá tartozó útmutatót és dokumentációt) sértetlenül és az eredeti csomagolásában küld vissza.

Elállási jog érvényesítésének folyamata

  1. Elállási jog bejelentése

    Töltsd ki és küld el az online Szerződéstől való elállási űrlapot.

  2. Termék visszaküldése

    A terméket használatlan és sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban küld vissza minden vele járó és hozzá tartozó ajándékkal, dokumentációval, használati útmutatóval, garancia levéllel, a vételárának kifizetését igazoló bizonylattal valamint a termékre kiállított eredeti számlával együtt. A vásárolt terméket „Eladó postai címére címzett csomag“ – ként küld vissza. Utánvétes csomagokat nem veszünk át, azokat minden esetben vissza küldjük a feladónak. A szállítás során keletkezett sérülésekért nem vállalunk felelősséget, ezért javasoljuk a küldemény biztosítását.

  3. Vételár visszatérítése

    A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az általad megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát. Más visszatérítési mód alkalmazása technikai okok miatt sajnos nem lehetséges.

A szerződés elállási jog érvényesítésére vonatkozó összes szügséges információt az Általános kereskedelmi feltételek szekcióban olvashatod.