Gyakran ismételt kérdések

Regisztráció és megrendelések

Hogyan rendelhetem meg a terméket?

Webáruházunkban: www.trendy-mama.hu
e-mailen: info@trendy-mama.hu
telefonon: 00 421 944 627 725
sms formájában: 00 421 904 801 759

Személyes átvétel esetén is szükséges leadni a webáruházban a rendelést?

Nem, elég, ha ellátogat hozzánk és a helyszínen kiválasztja a kívánt terméket.

Milyen előnyei vannak a regisztrált vásárlónak?

Regisztrált felhasználóként hírlevelünk által számos speciális akcióban részesül valamint bizonyos kiválasztott termékeket eladást ösztönző beszerzési árakon veheti meg.

Nem sikerül a termék online megrendelése. Mit tegyek?

Ezen esetben telefonon lépjen velünk kapcsolatba a 00 421 944 627 725 vagy 00 421 904 801 759 telefonszámon és rendelje meg a kívánt terméket telefonon. A rendelést az info@trendy-mama.hu e-mail címen vagy sms formájában is leadhatja, ügyelve arra, hogy megadja az összes elérhetőségét (név, cím, telefonszám, e-mail).

Termék kézbesítése

Mikor kapom meg a terméket?

A készleten lévő termékekre vonatkozó, munkanapokon 16:00 óráig leadott megrendeléseket általában még a rendelés napján feladjuk, ezért kiszállításuk a következő munkanapon várható. Amennyiben az adott termék nincs készleten, e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk a kézbesítés legközelebbi időpontjáról esetleg hasonló jellegű terméket kínálunk fel.

Mennyi a szállítási költség?

Tegye a terméket a kosárba, válassza ki a szállítás és fizetés módját és a szállítási költség automatikusan kiszámítódik. Az akciók során bizonyos összeg feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Hová kézbesíti a futár a küldeményt?

A rendelés teljesítése házhozszállítással történik a felhasználó által megadott szállítási címre. A futár a küldeményt általában az első bejárati ajtóig köteles elvinni.

Egyszerre több külön rendelést hajtottam végre. Módjukban áll a rendeléseket összevonni és egy küldeményben elküldeni, hogy csak egyszer fizessem a szállítási díjat?

Igen, amennyiben az előző rendelése még nem került kiszállításra, megrendeléseit összevonjuk.

A címzettől eltérő személy is átveheti a megrendelést?

Természetesen. A küldeményt az Ön által megbízott személy is átveheti. Futár általi kézbesítés esetén elég telefonon tájékoztatni a futárt arról, ki és hol veszi át a küldeményt.

Hány napig van a küldeményem a futárnál?

A küldemény az elküldésétől számított 5 napon át a futárnál lesz. Ezen határidő elteltével a küldemény automatikusan visszaküldésre kerül a mi címünkre.

Reklamáció

Mi van akkor, ha a küldemény az átvételénél sérült állapotban van?

Amennyiben a kézbesített küldemény sérült, a futárnál a sérülésről jegyzőkönyvet kell írni és erről minket e-mailben értesíteni.

Elegendő a vásárlási bizonylat a reklamáció érvényesítésénél?

Igen, elegendő.

Hol érvényesíthetem a vásárolt termékre vonatkozó garanciát?

A garanciális igényeket nálunk tudja érvényesíteni.

Kedvezménykupon

Hogyan válthatom be a kedvezményre feljogosító kuponkódot?

A kuponkód a rendelés során váltható be és csak egyszer használható fel. A kedvezménykupon csak a rendelés megtétele után minősül beváltottnak.

A kuponkódot a Kosárban a kuponkód beírására szolgáló mezőbe kell beírni.